s-a spus mai sus cum ca e bine ca dupa ce ai aflat de unde si-a adus competitorul linkuri e bine sa te duci si tu pe aceleasi surse. este si nu este bine.
de ce este bine: te pui la punct cu arsenalul inamicului si apoi iti gandesti urmatorii pasi strategici. important de facut: studiaza bine zonele de unde si-a adus linkurile. nu te incalzeste cu nimic daca o sa ajungi si tu penalizat de google, la fel ca si competitorul (in cazul in care acesta si-a adus linkuri prin campanii seo neortodoxe)
de ce nu este bine: pentru ca s-ar putea sa te apuci de o munca infernala si care nu va da rezultatele asteptate. daca tot ai ajuns in punctul asta mai bine ei la puricat linkurile si le analizezi putin; cum au venit, ce pr au paginile respective, ce domenii sunt, au legatura cu nisa etc. - parametrii ii gasiti in manualele seo. dupa o asemenea analiza o sa vezi ca unele linkuri sunt inutile si nu are rost sa mergi "pe ele". dupa ce epuizezi linkurile ok, astepti noi masuratori si-ti gandesti urmatorii pasi strategici.
Trebuie doar sa mai luam in calcul si faptul ca acel competitor poate are seo on page mai eficient decat noi si atunci putem sa avem x2 backlinkuri decat el si tot sa nu-l depasim.Statistici: Scris de jebogdan — 23 Apr 2012, 09:10
]]>